Om oss – Lindalens Städ & Hemtjänst – med människan i centrum
44
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-44,page-parent,ajax_leftright,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode_grid_1200,side_menu_slide_with_content,width_470,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-12.0.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive

Om oss

Lindalens är ett andra generationens familjeföretag och en arbetsplats där människan alltid är i fokus. Med det menar vi att våra medarbetare ska må bra och trivas lika mycket som våra kunder – den balansen är Lindalens signum och framgångskoncept.

Vi arbetar efter vår värdegrund: värme, närvaro och flexibilitet. Vi knyter inte upp våra kunder i bindningstider – kunden är kvar så länge den är nöjd med vårt arbete.

Företaget grundades 1986 och är beläget och verksamt i Tyresö kommun. Vi erbjuder hemtjänst, städning och tilläggstjänster. Lindalens arbetsgrupp består av undersköterskor, mentalskötare, vårdbiträden till hemtjänsten; städare och fönsterputsare; för tilläggstjänsterna har vi hantverkare, elektriker och trädgårdsarbetare. Alla med rätt kompetens och utbildning.

Lindalens har kollektivavtal och ansvarsförsäkring.

Idag har Lindalens runt 80 anställda. Arbetslagen leds av verksamhetschef Paulina Heinonen, driftchef Peter Heinonen, arbetsledare Jolanta Wasiluk, Marika Råberg och Joanna Fiedoronek.

Verksamheten är bemannad varje dag året runt.

Lindalens utsågs till Årets företagare i Tyresö kommun 2016 och nominerades till Tyresö Kommuns Kvalitetspris 2010. Företaget har även utsetts till Gasellföretag av tidningen Dagens Industri 2012 och 2013.

Om oss

Vår vision

Vår vision

Lediga tjänster

Miljö

Årets företagare

Årets företagare

Ledningen